Empregamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso.
Pode obter máis información, ou ben coñecer como cambiar a configuración do seu navegador, na nosa Política de cookies
Preguntas frecuentes

Preguntas frecuentes

Cada canto tempo factura EMALCSA?

EMALCSA factura cada tres meses a clientes particulares e cada mes a grandes consumidores.

Cal é o seu horario de oficina?

A oficina de atención ao cliente de EMALCSA atópase en:

R/ Manuel Murguía, s/n Edificio Casa da Auga, andar 1ª, C.P. 15011 (A Coruña)

HORARIO

De 8:30 a 14:00 horas, do 15 de setembro ao 31 de maio.
De 8:30 a 13:30 horas, do 1 de xuño ao 14 de setembro.

Teño que ir á oficina para realizar todos os trámites?

A maioría das xestións con EMALCSA poden realizarse online, previo rexistro como cliente na nosa Oficina Virtual.

Existe algunha bonificación na tarifa segundo ingresos?

A vixente Ordenanza Fiscal nº 5 reguladora da taxa de subministración e utilización de auga potable no termo municipal da Coruña contén, ademais da tarifa xeral de aplicación, outras tarifas para usos domésticos da auga que a continuación se detallan, e ás que o usuario pode acollerse se cumpre os requisitos esixidos.

Normas de funcionamiento bonificacións tarifa reducida para clientes (2018)

Que trámites poden realizarse na Oficina Virtual?

  • Alta de subministración, tanto para un contrato novo sen rexistro como para clientes rexistrados que queiran dar de alta outras subministracións a partir dos propios datos.

  • Baixa de subministración.

  • Cambio de titularidade da subministración.

  • Domiciliación bancaria.

  • Facturación electrónica.

  • Reclamacións económicas relacionadas coa subministración.

  • Suxestións, reclamacións ou queixas sobre a prestación do servizo.

  • Lectura e intervencións no seu contador.

  • Cambio de domicilio para o envío de documentación.

  • Modificación de datos do cliente, recordándolle que os seus cambios terán influencia no rexistro de cliente.

Canto tempo teño para pagar a miña factura?

Que documentación se precisa para realizar un contrato de subministración?

Os documentos e requisitos necesarios para formalizar un contrato de subministración poden consultarse a través da nosa páxina web.

Quen pode realizalo?

O propietario ou inquilino do inmoble, ou calquera persoa en representación do mesmo, presentando no caso de que se realice de xeito presencial nas nosas oficinas, a correspondente autorización e a copia do DNI da persoa autorizada, así coma do novo titular, ademais do documento que acredite o dereito a ocupar o inmoble (escritura de propiedade, contrato de arrendamento, etc).

Coñece máis

Atención ao usuario +

Atención ao usuario

Non dubide en facernos chegar calquera suxestión, consulta, reclamación ou petición, con respecto ao servizo que recibe de EMALCSA ou esta páxina web.