Cada canto tempo factura EMALCSA?
EMALCSA factura cada tres meses a clientes particulares e cada mes a grandes consumidores.
EMALCSA factura cada tres meses a clientes particulares e cada mes a grandes consumidores.
A oficina de atención ao cliente de EMALCSA atópase en:
R/ Manuel Murguía, s/n Edificio Casa da Auga, andar 1ª, C.P. 15011 (A Coruña)
HORARIO
De 8:30 a 13:50 horas
Lembrámoslle que temos canles alternativos para o servizo ao cliente:
Teléfono de Atención ao Cliente 981 24 23 22
Correo electrónico atencioncliente@emalcsa.es
Oficina virtual a través da nosa páxina web www.emalcsa.es
A vixente Ordenanza Fiscal nº 5 reguladora da taxa de subministración e utilización de auga potable no termo municipal da Coruña contén, ademais da tarifa xeral de aplicación, outras tarifas para usos domésticos da auga que a continuación se detallan, e ás que o usuario pode acollerse se cumpre os requisitos esixidos.
Normas de funcionamiento bonificaciones tarifa (2021)
Formulario solicitud aplicación bonificación tarifa agua por ingresos (2021)
Alta de subministración, tanto para un contrato novo sen rexistro como para clientes rexistrados que queiran dar de alta outras subministracións a partir dos propios datos.
Baixa de subministración.
Cambio de titularidade da subministración.
Domiciliación bancaria.
Facturación electrónica.
Reclamacións económicas relacionadas coa subministración.
Suxestións, reclamacións ou queixas sobre a prestación do servizo.
Lectura e intervencións no seu contador.
Cambio de domicilio para o envío de documentación.
Modificación de datos do cliente, recordándolle que os seus cambios terán influencia no rexistro de cliente.
A maioría das xestións con EMALCSA poden realizarse online, previo rexistro como cliente na nosa Oficina Virtual.
Os documentos e requisitos necesarios para formalizar un contrato de subministración poden consultarse a través da nosa páxina web.
O propietario ou inquilino do inmoble, ou calquera persoa en representación do mesmo, presentando no caso de que se realice de xeito presencial nas nosas oficinas, a correspondente autorización e a copia do DNI da persoa autorizada, así coma do novo titular, ademais do documento que acredite o dereito a ocupar o inmoble (escritura de propiedade, contrato de arrendamento, etc).