Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios. Si continua navegando, consideramos que acepta su uso.
Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración de su navegador, en nuestra Política de cookies
Atención ao usuario

Atención ao usuario

A través desta sección, do apartado de Contacto e da Oficina Virtual, vostede poderá facernos chegar calquera suxestión, consulta, reclamación ou petición, con respecto ao servizo que recibe de EMALCSA ou esta páxina web. Con iso perséguese aumentar a satisfacción dos clientes e usuarios, valorando as súas necesidades e expectativas, téndoas en conta no establecemento dos nosos obxectivos e estratexias.

Solicitude de aprazamento do pago das facturas de auga. Clientes non domésticos

Para todas aquelas facturas emitidas entre o 1 de abril e o 30 de setembro de 2020 a clientes non domésticos que tiveron que suspender a súa actividade como resultado da alarma sanitaria establecida no RDL 7/2020 do 12 de marzo antes de COVID -19, podesS solicitar o aprazamento no pago do mesma.

solicitud aplazamiento pago

COVID-19 Oficina de Atención ó Cliente

Emalcsa informa: segundo a actualización do plan de continxencia aprobado por Emalcsa contra a pandemia de coronavirus (COVID-19), desde o 19 de maio abriremos a nosa oficina de atención presencial a través do sistema de cita previa.

Para solicitar unha cita debe chamar ao teléfono de atención ao cliente 981 24 23 22

Lembrámoslle que temos canles alternativos para o servizo ao cliente e o pago de facturas, que recomendamos como medios preferentes:

Teléfono de Atención ao Cliente 981 24 23 22

Correo electrónico atencioncliente@emalcsa.es

Oficina virtual a través da nosa páxina web www.emalcsa.es

Regulamento para a prestación do servizo de abastecemento de augas

Teléfono de atención ao cliente

EMALCSA centraliza a súa atención ao usuario a través dunha única canle telefónica. Por medio do número 981 24 23 22, os clientes e usuarios do servizo de augas poden realizar todo tipo de actividades, tanto comerciais como de consultas. O teléfono está operativo dende as 8:00 ata as 21:00 horas, de luns a venres. O resto do horario, os 365 días do ano, permanece como teléfono de EMERXENCIAS, para información de avarías e comunicación de incidencias.

Exercicio de dereitos

Como titular dos seus datos de carácter persoal pode exercitar aquí os seus dereitos recoñecidos no Regulamento Xeral de Protección de Datos 2016/679

 

 

Coñece máis