Empregamos cookies propias e de terceiros para mellorar os nosos servizos. Se continúa navegando, consideramos que acepta o seu uso.
Pode obter máis información, ou ben coñecer como cambiar a configuración do seu navegador, na nosa Política de cookies
Atención ao usuario

Atención ao usuario

A través desta sección, do apartado de Contacto e da Oficina Virtual, vostede poderá facernos chegar calquera suxestión, consulta, reclamación ou petición, con respecto ao servizo que recibe de EMALCSA ou esta páxina web. Con iso perséguese aumentar a satisfacción dos clientes e usuarios, valorando as súas necesidades e expectativas, téndoas en conta no establecemento dos nosos obxectivos e estratexias.

Teléfono de atención ao cliente

EMALCSA centraliza a súa atención ao usuario a través dunha única canle telefónica. Por medio do número 981 24 23 22, os clientes e usuarios do servizo de augas poden realizar todo tipo de actividades, tanto comerciais como de consultas. O teléfono está operativo dende as 8:00 ata as 20:00 horas, de luns a venres. O resto do horario, os 365 días do ano, permanece como teléfono de EMERXENCIAS, para información de avarías e comunicación de incidencias.

Coñece máis